سوالات متداول

خیر دامنه ir. به هیچ عنوان اجازه تبلیغ در گوگل ندارد حتی ریدایرکت کردن دامنه دیگر بر روی دامنه ir. امکان پذیر نیست. تنها راه حل پارک کردن دامنه دیگری مثلا com. بر روی سایت می باشد.
چنان چه رقبای زیادی در گوگل ادوردز حضور دارند پیشنهاد می کنیم پلن های ۵ و ۶ را انتخاب نمایید و اگر رقابت کم است با پلن های ۱ و ۲ و ۳ نیز می توانید کمپین تبلیغاتی خود را راه اندازی کنید.
خیر این امکان وجود دارد تبلیغ شما در جیمیل و الکسا نیز نمایش داده شود.
محل نمایش تبلیغ در گوگل به صورت مزایده و حراج است که بودجه کمپین، کیفیت وبسایت و اقدامات بهینه سازی حساب روی محل نمایش تبلیغ تاثیرگزارند. ۴ آگهی بالای صفحه و ۳ آگهی پایین صفحه به صورت رندوم نمایش داده می شود.
پس از ثبت درخواست، کارشناسان ما کمپین شما را راه اندازی می کنند و برای تایید توسط گوگل نیازمند ۱۵ دقیقه الی ۲۴ساعت زمان هست. بنا به تجربه هنگامی که سیاست های گوگل در تبلیغ رعایت شود کمتر از یک ساعت تبلیغ شما تایید می شود.
بله در گوگل فارسی آیکون تبلیغ و در گوگل انگلیسی آیکون Ad در کنار نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود. این سرویس در تمامی مرورگرها قابل نمایش است.
بلی علی رغم تحریم ایران و عدم تقسیم بندی نمایش استانی و منطقه ای و... با ادمارک این امکان وجود دارد تبلیغ شما فقط در ایران نمایش داده شود.
خیر نمایش تبلیغ نامحدود است و فقط هنگام پایان اعتبار نمایش متوقف می شود.
نمایش تبلیغ شما قابل زمان بندی است مثلا در برخی ساعات شبانه روز یا روزهای تعطیل نمایش داده نشود. مکان نمایش تبلیغ محدود به ایران می شود تا بودجه شما اتلاف نگردد. سقف روزانه ای برای هزینه تبلیغ وجود دارد تا هزینه یک روز نمایش از مقدار معینی بیشتر نشود و بودجه شما فورا به پایان نرسد. مثلا بودجه روزانه ۵ دلار، حداکثر تا ۵ دلار در روز را به هزینه کلیک ها اختصاص می دهد. در صورتیکه کمتر از سقف روزانه معین شده هزینه نمودید بودجه شما همچنان باقی است و این صرفا تعیین سقف هزینه روزانه است.
خیر صفحه فرود تبلیغ گوگل شما هر صفحه دلخواهی از وبسایت شماست که ارتباط قابل قبولی با کلمات کلیدی دارد.
تبلیغ در گوگل از نوع کلیکی می باشد که به اصلاح به آن cpc یعنی هزینه به ازای هر کلیک می گویند. بدین معنا که تا زمانیکه کاربر تبلیغ شما را مشاهده کند ولی بر روی لینک تبلیغ شما در گوگل کلیک نکند هزینه ای از حساب شما کسر نمی گردد.
حداقل هزینه هر کلیک ۱ سنت می باشد ولی معمولا بیشتر از این مقدار می باشد. هزینه کلیک به عوامل قابل تغییری مثل فارسی یا انگلیسی بودن کلمه میزان رقابت ارتباط کلمه کلیدی با وبسایت کیفیت صفحه فرود(وبسایت مشتری) که شامل کاربرپسند بودن، لود تایم، محتوای مرتبط با کلمه کلیدی ... می باشد.
کلمه کلیدی واژگان اصلی کسب و کار و خدمات و محصولات شماست که مخاطبان در موتور جستجوی گوگل وارد می نمایند. توصیه می شود این کلمات کلیدی در وبسایت شما تکرار شده باشند و از انتخاب واژگان کلی پرهیز شود. در سرویس گوگل ادوردز به تعداد نامحدودی می توان کلمه کلیدی انتخاب نمود.
بلی، منبع اصلی درآمدی گوگل تبلیغات می باشد و به بهترین شکل آن را ساماندهی نموده است. کلیک ها و رفتارهای روبات گونه از سوی افراد و رقبا شناسایی و هزینه آن مستقیما از طرف گوگل به حساب کاربری شما برگردانده می شود.
قبل از اتمام شارژ و به طور خودکار اتمام بودجه کمپین های تبلیغات اطلاع رسانی میشود تا وقفه ای در نمایش تبلیغ آنها به وجود نیاید.
خیر مشتری هزینه پلن خود را از درگاه بانک های داخلی به صورت ریالی می پردازد و ادمارک با حساب ارزی و معتبر خود در نهایت پرداخت ها را انجام می دهد که احتمال بلاک شدن حساب خیلی خیلی کم خواهد شد.
در صورت دانش و تمایل مشتری به دریافت گزارش مستقیم از گوگل به سه حالت روزانه، هفتگی ویا ماهانه گزارشی بدون دخالت آژانس ارسال خواهد شد. نوع دوم گزارش ویژه ادمارک می باشد که کارشناسان شاخص های مختلف عملکرد کمپین را به صورت جدول و نمودارهای کاربردی و تحلیلی ارائه می دهند.
بله پس از ورود به حساب کاربری در لیست سفارشات شما، گزینه تمدید سرویس قبلی وجود دارد.