تبلیغات در گوگل (گوگل ادوردز) چیست و چگونه نمایش داده می شود؟

یکی از روش های مرسوم و زمان بر جهت بهینه سازی سایت و بهبود رتبه آن هنگام نمایش در گوگل، سئو می باشد. سئو فرآیندی است مطمئن و مؤثر اما زمان بر. در مقابل راهکارهای بهینه سازی سئو، موتور جستجوی گوگل این امکان را به کاربران می دهد که با پرداخت هزینه برای یک کلمه کلیدی خاص در بالای نتایج جستجو ظاهر شوند که به این روش، تبلیغات در گوگل گفته می شود و تنها به ازای کلیک کاربر بر روی لینک سایت شما از بودجه حساب کاربری شما کسر خواهد شد.

در صفحه نتایج جستجوی گوگل، در کنارسه لینک ابتدایی، سه لینک انتهایی و بعضا سمت راست نتایج به اختصار آیکون کوچکی به نام  Ad  وجود دارد که نشان دهنده استفاده آن کسب وکارها از سرویس گوگل ادوردز می باشد. سایر لینک های نمایش داده شده ارگانیک و فاقد این سرویس می باشند.

چرا باید کمپین گوگل ادوردز خود را برون سپاری کنم؟
  • تبلیغات در گوگل نیازمند دانش در زمینه تبلیغات آنلاین می باشد . صرفا انتخاب چند کلمه کلیدی و متن تبلیغ و اختصاص بودجه، اتمام کار کمپین های گوگل ادوردز نمی باشد. فرآیند های بهینه سازی حساب و جلوگیری از اتلاف بودجه و کنترل کردن هزینه های هر کلیک، نیازمند اقدامات تخصصی است که کاربران عادی از انجام آن ناتوان می باشند و درصورت اقدام، فقط اتلاف هزینه و نتایج بسیار کمی عاید آنها خواهد شد.

  • سرویس تبلیغ در گوگل دارای امکانات متنوع و پیچیده ای است که تسلط بر همه قسمت های آن زمان بر و مشکل است .  بنابر این برون سپاری کمپین های تبلیغ در گوگل بسیار هوشمندانه و صحیح می باشد.

آیا تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد راه اندازی کمپین گوگل ادوردز خود کسب کنید؟

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ادمارک همین حالا تماس بگیرید!

ادمارک چه خدمتی به مشتریان گوگل ادوردز ارائه می دهد؟

پس از راه اندازی کمپین گوگل ادوردز باید با عملیات بهینه سازی صحیح، هزینه های هر کلیک تبلیغ را کاهش و بازدهی آن را افرایش داد. کارشناسان گوگل ادوردز در ادمارک با اقدامات زیر این وظیفه را بر عهده دارند.
بهینه سازی جایگاه تبلیغ
در خواست نمایش تبلیغ در صفحه اول، جایگاه اول صفحه اول و حتی بالاتر بودن از رقیبی خاص توسط کارشناسان ما انجام خواهد شد.
بهینه سازی متن تبلیغ
با انتخاب متنی مختصر و مرتبط با کلمات کلیدی، کیفیت و امتیاز تبلیغ شما افزایش می یابد. کارکنان ادمارک متن یشنهادی شما را اصلاح و در ورژن های مختلف نمایش می دهند
رصد کلمات کلیدی
یکی از راهکارهای مؤثر ما جهت بهینه سازی تبلیغ به کارگیری کلمات کلیدی کارآمد و یافتن کلمات کلیدی منفی و اتلاف دهنده بودجه کمپین شما می باشد. کارشناسان ما پیوسته بر این امر نظارت می کنند.
لینک های افزونه ادوردز
برای جذاب شدن تبلیغ شما، افزونه هایی شامل لینک های اصلی سایت و تماس با ما را به متن تبلیغ اضافه خواهیم نمود.
بهینه سازی صفحه فرود
کیفیت صفحه فرود در تبلیغ گوگل عامل مهم دیگری است که امتیاز تبلیغ شما را برای گوگل بالا می برد. کارشناسان ما در این بخش نیز به یاری شما می آیند.
گزارش دهی
خود را موظف می دانیم در صورت درخواست مشتری گزارش مستقیم گوگل ادوردز و یا گزارش ویژه آژانس را که شامل اطلاعات عملکرد کمپین و نتایج بهینه سازی های حساب کاربری می باشد، به ایمیل آنها ارسال نماییم.
قبل از شروع ساخت کمپین خود به نکات زیر حتما توجه فرمایید:
  • تبلیغات در گوگل با دامنه ir. امکان پذیر نمی باشد؛ جهت سرویس تبلیغات در گوگل، دامنه خود را روی دامنه دیگری مثل com. پارک نمایید (ریدایرکت مورد قبول گوگل نمی باشد).
  • برای تراکنش های مالی نیازی به حساب ارزی نمی باشد و مشتری فقط به صورت ریالی پرداخت خواهد نمود.
  • به تعداد نامحدودی می توانید کلمات کلیدی انتخاب نمایید که در حساب کاربری خود وارد می نمایید و کارشناسان ما آن ها را جهت راه اندازی کمپین تایید می نمایند.
  • تبلیغ شما برای تایید توسط گوگل نیازمند ۱۵ دقیقه الی ۲۴ ساعت زمان است و پس از تایید در موتور جستجوی گوگل نمایش داده خواهد شد.
  • متوسط هزینه هر کلیک حداقل یک سنت می باشد ولی در حالت کلی هزینه به عوامل مهمی از جمله کیفیت صفحه فرود، میزان رقابت، کیفیت تبلیغ بستگی دارد که کارشناسان ادمارک در تلاش اند با اقدامات بهینه سازی حداقل هزینه حاصل شود.
  • مدت زمان نمایش آگهی به صورت نامحدود میباشد و تا زمان به اتمام رسیدن شارژ، آگهی شما فعال می باشد.
  • کلیک های نامعتبر و رفتارهای شبه روبات توسط گوگل شناسایی و هزینه آن به حساب شما بازگردانده می شود.
  • این امکان وجود دارد که نمایش تبلیغ در گوگل زمان بندی شود و در بعضی ساعات شبانه روز و یا روزهای خاص نمایش تبلیغ متوقف شود .
  • سیستم اطلاع رسانی (ایمیل / پیامک) قبل از پایان اعتبار برای جلوگیری از توقف تبلیغ وجود دارد.
کدام پلن تبلیغات در گوگل را انتخاب کنم؟
۶ پلن مختلف تبلیغ در گوگل طراحی نموده ایم که فقط در میزان شارژ اولیه حساب با یکدیگر تفاوت دارند. انتخاب پلن به شدت رقابت در حوزه کسب و کار و بودجه بازاریابی مد نظر شما بستگی دارد. چنان چه رقبای زیادی در گوگل ادوردز حضور دارند پیشنهاد می کنیم پلن های ۵ و ۶ را انتخاب نمایید و اگر رقابت کم است با پلن های ۱ و ۲ هم می توانید کمپین تبلیغاتی خود را راه اندازی کنید.

پلن مورد نظر خود را انتخاب کنید

تماس بگیرید
تماس بگیرید
  • پلن ویژه کسب و کارهای بزرگ
  • جهت اطلاع تماس بگیرید.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

تماس بگیرید
18,900,000ریال
18,900,000ریال
  • راه‌اندازی رایگان
  • کلمات کلیدی نامحدود
  • مدت نمایش نامحدود
  • تنظیم ساعت نمایش
  • دریافت بیشترین کلیک
  • افزودن ۷۵ کاراکتر اضافه
  • حداکثر ۴۰,۰۰۰ ورودی
  • معادل ۴۰۰ دلار

ثبت سفارش
14,300,000 ریال
14,300,000 ریال
  • راه‌اندازی رایگان
  • کلمات کلیدی نامحدود
  • مدت نمایش نامحدود
  • تنظیم ساعت نمایش
  • دریافت بیشترین کلیک
  • افزودن ۷۵ کاراکتر اضافه
  • حداکثر ۳۰,۰۰۰ ورودی
  • معادل ۳۰۰ دلار

ثبت سفارش
9,750,000 ریال
9,750,000 ریال
  • راه‌اندازی رایگان
  • کلمات کلیدی نامحدود
  • مدت نمایش نامحدود
  • تنظیم ساعت نمایش
  • دریافت بیشترین کلیک
  • افزودن ۷۵ کاراکتر اضافه
  • حداکثر ۲۰,۰۰۰ ورودی
  • معادل ۲۰۰ دلار

ثبت سفارش
4,890,000 ریال
4,890,000 ریال
  • راه‌اندازی رایگان
  • کلمات کلیدی نامحدود
  • مدت نمایش نامحدود
  • تنظیم ساعت نمایش
  • دریافت بیشترین کلیک
  • افزودن ۷۵ کاراکتر اضافه
  • حداکثر ۱۰,۰۰۰ ورودی
  • معادل ۱۰۰ دلار

ثبت سفارش
2,500,000 ریال
2,500,000 ریال
  • راه‌اندازی رایگان
  • کلمات کلیدی نامحدود
  • مدت نمایش نامحدود
  • تنظیم ساعت نمایش
  • دریافت بیشترین کلیک
  • -
  • حداکثر ۵۰۰۰ ورودی
  • معادل ۵۰ دلار

ثبت سفارش